بلوغ دختران و پسران

آموزشی.همه چی داره

بلوغ دختران و پسران

آموزشی.همه چی داره

درمان انحرافات جنسی

 

درمان کسانی که انحراف جنسی دارند کار آسانی نیست. وقت و دقت و مراقبت بسیار و رژیم سختی لازم دارد و از این گذشته یک درمان کلی برای انحرافات جنسی نمی توان پیدا کرد زیرا انحرافات جنسی در هر شخص مسیر مخصوص بخود داشته و آنرا باید شناخت و طبق آن؛ علاج را آغاز کرد بطور کلی روانشناسان پزشک با تجزیه تحلیل روحی و با روش (پسیکیاتری» و یا «پسیکانالیز» مبتلایان انحراف جنسی را پس از چندین ماه یا سال، کم وبیش علاج می کنند.

در هر حال مبتلایان انحرافات جنسی باید به پزشک روحی و اعصاب مراجعه کنند و مدتی زیر نظر او حتی در بیمارستان خاصی بستری شوند تا حال طبیعی بدست آورند.
منبع : پاسخ به مسائل ، ناگفته های جنسی و زناشویی - مترجم : محمدرضا دژکام

پیام مدیران

با سلام خدمت تمام بازدید کنندگان عزیز خوش آمدید امیدوارم تا به الان وبلاگ های گروه ما مورد رضایت و مورد استفاده ودلخواه تون بوده باشه هر کاستی از ما دیدید ببخشید ان شاالله بعد از امتحانات گروه ما فعالیتش رو به نحو احسن شروع میکنه و عیب هاش برطرف میشه تا رضایت شما عزیزان جلب بشه و از وبلاگ هامون به بهترین نحو احسن استفاده بکنین و مطالب به روز و به درد بخور باشه شما هم با نظرات پیشنهادتون و حتی انتقاداتون ما رو یاری کنید خوشحال میشویم و بهتر وبهتر از قبل در خدمت شما عزیزان هستیم برای همتون آرزوی موفقیت دارم امیدوارم همه در امتحانات خرداد و کنکور قبول بشیم  برای همه دعا کنید تا آپ بعد امتحانات به خدا میسپارمتون موفق باشید